یزدفردا: نشست هم اندیشی و تجلیل از مدیران و کارشناسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد.
محسن رستگاری سرپرست کانون های فرهنگی هنری مساجد در ابتدا این نشست با تقدیر و تشکر از تلاش و مجاهدت مدیران و کارشناسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های یزد گفت: در چند سال اخیر یزد در ردیف استان های اول و دوم کشور جای داشته است.
وی کسب رتبه های برتر یزد در سطح کشور را مرهون تلاش و زحمات همه خدمتگزاران به مسجد دانست و افزود: مدیران ورابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با دغدغه و تلاش بیشتری نسبت به گذشته در این مسیر گام بردارند.
رستگاری با تاکید بر رشد کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اجرای برنامه های کیفی در سطح مساجد افزود: اکنون 461 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد وجود دارد.
گفتنی است، نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سالن کنفرانس اداره ل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد و کارشناسان در کارگروه های مختلف فرهنگی هنری، آموزش و پژوهش، اداری مالی، ساماندهی و امور کتابخانه ها، خبرگزاری شبستان و روابط عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این نشست نیز از مدیران و کارشناسان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های استان یزد که بیشترین فعالیت را در کانون های مساجد داشته اند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا