پنجمین جشن زیر سایه خورشید با حضورقریب به بیست هزار نفر از اقشار مختلف مردم دارالعباده و شش خادم حرم رضوی درآستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد ع یزد ، بمناسبت دهه كرامت از سوی كانون جوانان رضوی استان وبا همكاری هيات انصار ولايت يزد برگزارشد.

خبرنگار یزد فردا: -- اعظم السادات میرجلیلی -- استاد حوزه و دانشگاه  گفت: هدف امام رضا(ع) تحكيم پايه‌هاي توحيد و پيام ايشان پيام توحيد، ولايت و بصيرت بود وامروز ما بايد اين پيام امام رضا(ع) را دنبال كنيم.

حجت الاسلام والمسلمين پناهیان در پنجمین جشنواره زیر سایه خورشید دارالعباده که در محل امامزاده سید جعفر محمد ع یزد برگزار شد، افزود: اگر توحيد، اعتقاد و ايمان به خدا در جامعه قوی شود هرگز كج‌انديشی‌‌ها و انحرافات را در جامعه نخواهیم داشت.

وی  ادامه داد: زمانی امام زمان عج  ظهور می کند که همه مردم عالم بفهمند زندگی از بندگی، ایمان از وجدان، معنویت از سیاست جداشدنی نیست و تا زمانی که همه اهل عالم نفهمند سیاست شان جز با معنویت نورانی نخواهد شد هر کدام جدا از دیگری فریب و خيانت خواهد بود و مانعی برای ظهور ایشان مي باشد.

 استاد حوزه و دانشگاه  گفت: مسئولان جمهوری اسلامی باید بوی امام زمان عج  بدهند و روز به روز با تقواتر شوند و به مردم خدمت نموده وبا کنار هم قرار دادن سیاست و معنویت جامعه را به سمت آمادگی برای ظهور سوق دهند.

 مسوول كانون جوانان رضوی استان يزد نیز در اين مراسم گفت: در سايه توكل به خدا و ائمه معصومين اين جشنواره به بهترين نحو در استان  در حال برگزاری است .

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی مهدوی‌نژاد افزود: بخش‌های متنوع فرهنگی در قالب اين جشنواره شامل حضور خادمان در مدارس، دانشگاه‌ها، بيمارستان‌ها وجشن‌های متنوع  در حال برگزاری است  كه با استقبال چشمگير مردم همراه بوده و فضای معنوی خاصی را در استان ايجاد كرده است.

دبير پنجمين  جشنواره زير سايه خورشيد  یزد نيزدر این مراسم گفت: تنوع برنامه‌های جشنواره در سال جاری نسبت به دوره‌های قبل بسیار زیاد است.

سید محمد  نجم الهدی ، افزود: برگزاری اين جشنواره موجب ايجاد فضای معنوی و فرهنگی در استان گردیده و شور و شوق زيادی را در بين مردم ايجاد نموده است.

پنجمین جشن زیر سایه خورشید با حضورقریب به بیست هزار نفر از اقشار مختلف  مردم دارالعباده یزد و  شش خادم حرم رضوی در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد ع یزد ، بمناسبت دهه كرامت از سوی كانون جوانان رضوی استان يزد و با همكاری هيات انصار ولايت يزد برگزار شد که با برنامه‌های فرهنگی متنوعی شامل مولودی خوانی، اجراي فرزاد جمشيدي ، نور افشانی ، مداحی سید صادق نصیری ومحمدی پناه و.....همراه بود.

گزارش تصویری: خبرنگار یزد فردا: مسعود میرجلیلی 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا