ضرورتی وجود نداشت تا ایشان دستگیر شوند

تابش:اجرای حکم در شرایط کنونی نشان از بی‌سلیقگی است چرا که حکم صادر شده چندین ماه هم از صدور آن گذشته و ضرورتی وجود نداشت تا ایشان دستگیر شوند. آیا با دستگیری این افراد تمام مشکلات حل خواهد شد؟ قطعا این طور نیست.

محمد رضا تابش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ملیت، در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز تکلیف حاکمیت با اصلاح طلبان مشخص نشده است تا اصلاح طلبان تکلیف خود را برای حضور در انتخابات بدانند وشاید حاکمیت زیاد از این موضوع ناراحت نباشد تا با دفع الوقت ما را بلا تکلیف نگه دارد تا نتوانیم به یک انسجام کامل برسیم.

وی با انتقاد از خبرنگاران و رسانه ها که چرا برای حاکمیت تعیین تکلیف میکنند گفت: شرایط حاظر این را می‌طلبد که هر دو جناح و حتی طیف های مختلفی از مردم در انتخابات شرکت کنند تا بتوانیم مشارکت را بالا ببریم تا یک امیدواری بوجود بیاید که این فضا هم در داخل و هم در خارج تغییرات خوبی نسبت به ایران ایجاد خواهد کرد.

تابش در خصوص اظهارات خاتمی گفت: آقای خاتمی بارها نظرات خود را از طریق رسانه ها اعلام کرده اند. وی حتی گفته‌اند که باید شرایطی ایجاد شود تا اصلاحات را نقد کرد و حتی اعلام کردند برای حضور گسترده مردم حاضر به عذر خواهی از گناه نکرده خود هستم.

وی افزود آنچه که نظرسنجیها توسط نهادها و رسانه های گوناگون نشان می‌دهد این است که آقای خاتمی از اقبال عمومی بالاتری نسبت به بقیه کاندیداهای مطرح برخوردار است.

نماینده مردم اردکان در خصوص حضور خاتمی در انتخابات گفت: نظر شخصی ایشان این نیست مگر اینکه اتفاقاتی پیش بیاید که احساس تکلیفی شود و یا صد در صد خود حاکمیت به این نتیجه برسد که باید فردی مثل آقای خاتمی بیاید و در شرایط موجود منجی کشور شود.

وی در مورد دستگیری فرزندان هاشمی گفت: اجرای حکم در شرایط کنونی نشان از بی‌سلیقگی است چرا که حکم صادر شده چندین ماه هم از صدور آن گذشته و ضرورتی وجود نداشت تا ایشان دستگیر شوند. آیا با دستگیری این افراد تمام مشکلات حل خواهد شد؟ قطعا این طور نیست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا