سنگ آهن بافق شرایط مطلوبی دارد / لیگ امسال حساس است
 سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق در آستانه بازی با تیم الوند همدان گفت: تیم در حال حاضر از شرایط مطلوبی برخوردار است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاستیم و نسبت به نخستین بازی خانگی، بسیار آماد‌ه‌تر هستیم.

فیروز کریمی امروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال سنگ آهن بافق در آستانه بازی با تیم الوند همدان در گفت‌وگو با خبرنگار بافق فردا با مقایسه تیم با دو هفته قبل اظهار داشت: انسجام تیم نسبت به دو هفته قبل بیشتر شده و این موضوع جای امیدواری دارد.
وی با اشاره به شناخت خود از تیم الوند همدان تصریح کرد: تیم الوند همدان، تیم خوبی است و از خط حمله خوبی هم برخوردار است که با ارزیابی فیلم بازی‌های تیم الوند به صورت مکرر، بازی‌ها را آنالیز و سعی کردیم نقاط ضعف این تیم را بررسی کنیم.
کریمی خاطر نشان کرد: تیم الوند همدان در بازی گذشته خود توانسته تیم نساجی را شکست دهد و بازی اول این تیم انجام نشده و تیمی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
سرمربی تیم سنگ آهن بافق با اشاره به وضعیت مصدومان تیم افزود: مصدوم هم داریم و برخی از مصدومان با تلاش تیم پزشکی همگی به بازی رسیده‌اند و بقیه هم تا 48 ساعت آینده به تیم می‌رسند.
وی در پاسخ به سئوال پیش‌بینی نتیجه بازی گفت: نتیجه بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و در عین حال سعی می‌کنیم به همین روال بازی‌ها را به پیش ببریم و امیدواریم هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.
کریمی با اشاره به حساسیت فوق‌العاده لیگ امسال تصریح کرد: با توجه به اینکه دو تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود می‌کنند، کار بسیار سختی است و همه تیم‌ها برای قهرمانی بسته شده‌اند.
سرپرست تیم سنگ آهن بافق همچنین با اشاره به عملکرد تیم داوری در بازی‌های دسته یک خاطرنشان کرد: تیم سنگ آهن در این بازی میزبان است و به هیچ وجه راضی نیستیم حقی از تیم الوند همدان ضایع شود و به نفع ما رقم بخورد همچنان که در بازی‌های خارج از خانه نیز نباید حقی از ما گرفته شود و به تیم دیگری داده شود.
کریمی از کمیته داوران خواست نظارت عالیه داشته باشد تا نتیجه در چمن ورزشگاه مشخص شود و با مسائل و مشکلات حاشیه‌ای روبه‌رو نشویم.
وی گروه تیم سنگ آهن بافق را یک گروه بسیار سخت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان استان و شهرستان و همت بازیکنان و طرفداران در کورس قهرمانی بمانیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
تیم سنگ آهن بافق در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور جام آزادگان روز جمعه، هفتم مهرماه به مصاف تیم الوند همدان می‌رود.
تیم سنگ آهن بافق تاکنون از دو بازی انجام گرفته یک برد و یک مساوی در پرونده خود دارد و با کسب چهار امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته یک قرار گرفته است و تیم الوند هم با یک بازی و کسب سه امتیاز، رده ششم جدول را از آن خود کرده است
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا