یزدفردا: صدرالدین دهقان:در سن چهارده سالگی ، با دست بردن در تصویر شناسنامه خویش ، بزرگی خود را به اثبات رساند و بایک بغل شکوفه ی ایمان با کاروان بهارییان ، راهی سرزمین سبز حماسه شد. دوره متوسطه را در دبیرستان واعظی ودر حین رفت وامد به جبهه ها آغاز کرد وانگاه همگام با رزم ، برای جبران عقب ماندگی های تحصیلی به محیط صمیمی و باصفای مجتمع رزمندگان الغدیر یزد پا نهاد.

حمید رضا نه تنها در عرصه رزم وسنگر درس ،تلاش بی وقفه می نمود، بلکه سر سبز از عاطفه  و سرشار از احساس با ذوق هنری در فعالیت های  مختلف به ویزه گروه سرود بسیج دانش اموزی یزد،  اجراهای متعددی را در مکان های گوناگون ، هنر مندانه به نمایش و یادگار گذاشت .

سال سوم ریاضی است که  که دشمن مهاجم  با منافقین خلق با گستردگی به حریم وحرمت لاله ها دست درازی می کنند..برگ تاریخ 27/3/67رانشان می دهد .حمید رضا در حالی که در لاله سرای شلمچه بر فراز خکریزها ، حماسه می آفرید ،بی طاقت از بلندای سحر عاشقان  ، اذان سرخ می دهد السلام علیک یا ابا عبدالله و انگاه سیم خاردار جسم را می شکند وبه مهمانی گل های باغ خدا می شتابد . شهید حمید رضا شفیع نادری  در نوشته ای از خود چنین به یادگار می گذارد: باید شفیع بود نه آنکه نام شفیع را به یدک کشید.  "یاد و نامش عطرآگین محفل دوستان باد"  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا