فاز نخست هتل نارنجستان طبس با حضور "بهرام رضائی" مدیرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد و مسئولان محلی افتتاح شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: فاز نخست هتل نارنجستان طبس با حضور "بهرام رضائی" مدیرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد و مسئولان محلی افتتاح شد.

«هما خورشيدي» معاون گردشگري و جمعی از کارشناسان اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد، "احمد طالبیان مقدم" سرپرست فرمانداری، "سرهنگ مهدی میرزاده" فرماندهی انتظامی، "سیدمهدی قیصری" سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، "علیرضا عبدالرحیمی" مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر طبس و جمعی از مسئولان بانکی شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

"عذری اصلحی" مدیر پروژه و مالک هتل نارنجستان طبس گفت: این هتل از بزرگترین پروژه های بخش گردشگری طبس می باشد که توسط بخش خصوصی در حال اجراست و به منظور احداث فاز دوم این هتل با کاربری ورزشی، فرهنگی و شهربازی، پیگیری های لازم انجام گرفته است.

وی ضمن تقدیر از اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد و نمایندگی این اداره در طبس، افزود: پروژه عظیم هتل 5 ستاره نارنجستان طبس دارای مساحتی حدود 10هکتار، پروژه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان سرمایه اولیه است که دارای یک سیستم نوین طراحی متناسب با کویر می باشد.

خانم اصلحی تاکید کرد: به نظر می رسید که ساخت یک مرکز اقامتي متناسب با نیاز گردشگران در اين شهرستان که از جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي کم‌نظيري برخودار است و سالانه گردشگران بسياري را ميزباني مي‌کند ضروري است، لذا با عنایت به بومی بودن بنده در این منطقه و علاقه به پیشرفت شهرم پا در عرصه ای گذاشته ام که همراهی مسئولان شهرستان و مدیران ارشد استان یزد را می طلبد.

در این مراسم با اهداء لوح سپاس از تلاش خانم اصلحی توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد تقدیر شد و سرپرست فرمانداری در خصوص ادامه پروژه قول همکاری داد.

عکس: محمد اشرفیان










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا