"مهدی وکیل زاده" گفت: به مناسبت فرارسیدن 26 مهرماه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و همچنین روز ورزش برنامه های متنوعی به این مناسبت در بخش ورزش کارکنان دولت و عموم مردم در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: بنابر اعلام روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان طبس، این اداره برنامه های متنوعی را به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش اجرا خواهد کرد.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان طبس با اشاره به جلسات هماهنگی بارابطان ورزش ادارات شهرستان اعلام کرد به مناسبت فرارسیدن 26 مهرماه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و همچنین روز ورزش برنامه های متنوعی به این مناسبت در بخش ورزش کارکنان دولت و عموم مردم در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

"مهدی وکیل زاده" از کلیه کارکنان دولت جهت حضور در این برنامه ها دعوت به عمل آورد و ترغیب و تشویق این قشر به امر مهم ورزش را راهکاری اساسی در جهت کاهش معضلات ناشی از کم تحرکی کارکنان دولت دانست.

وی افزود: همایشهای پیاده روی، صبحگاهی، مسابقات ورزشی همچون فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی ، کوهنوردی ویژه کارکنان در دوبخش بانوان و آقایان و همچنین برنامه های متنوعی مختص عموم مردم و سایر رده های سنی مثل برگزاری جشنواره بادبادکها ویژه خردسالان، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقات طناب کشی و مچ اندازی، دوومیدانی، دوچرخه سواری از جمله برنامه هایی است که در روز ورزش برگزار خواهد شد.

وکیل زاده خاطرنشان کرد: در خصوص برنامه های آتی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، زمان و مکان برگزاری مسابقات و همایشهای ورزشی از طریق تراکت، آگهی و بنر به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا