یزدفردا:مدیرفرهنگی دانشگاه پیام نور استان یزد: افتتاح دومین جشنواره استانی حرکت با حضور خانواده شهید احمدی روشن در دانشگاه پیام نور مرکز یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، "علی اکبر کریمی" با بیان این خبر گفت: دانشگاه پیام نور استان یزد مفتخر است در سال مزین به تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، تجلی عزم و باور راسخ دانشجویان مستعد و مخترعین جوان خود در نوآوری و تولید علم را در این جشنواره به تصویر کشد.

وی با بیان امتیازات ویژه جشنواره امسال که این جشنواره برای نخستین بار در کشور در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد افزود: بخش اصلی جشنواره شامل غرفه انجمن های علمی دانشجویی و غرفه نهادهای فعال دانشجویی از جمله بسیج می باشد و در بخش جنبی نیز برگزاری کارگاههای آموزشی، سخنرانی علمی، نمایشگاه محصولات فرهنگی، مسابقه و... در دستور کار قرار گرفته است.

" کریمی" خاطر نشان کرد: در این جشنواره برای نخستین بار در کشور از سه اثر بدیع و ارزشمند "هواپیمای بدون سرنشین"،"ربات مسیریاب" و "ربات بشارت نور" (از قابلیت های این ربات قرائت قرآن، بریدن ربان جشنواره و پذیرایی از میهمانان ویژه است)که حاصل تلاش و توانایی های دانشجویان این دانشگاه است رونمایی خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره همزمان با جشن افتتاح سال تحصیلی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، استاندار، امام جمعه، خانواده شهید احمدی روشن و دیگر مقامات استانی و چهره های علمی روز شنبه مورخ 15/7/91 ساعت 9 صبح در سایت ولایت دانشگاه پیام نور مرکز یزد (جاده خضرآباد) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این جشنواره از تاریخ 15 لغایت 19 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 16 عصر میزبان همه ی دانشجویان، اساتید شرکت های تجاری و دانش بنیان و همچنین سایر علاقه مندان خواهد بود.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا