یزدفردا:سومين نشست اعضاي هفتمين هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد در سال جاري به رياست دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در محل دبيرخانه اين شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " سيد عبدالمجيد قائم محمدي " روز چهار شنبه ضمن گراميداشت هفته نيروي انتظامي، گفت: نقش فداكاري و مجاهدت هاي پرسنل خدوم نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، كنترل و نظارت بر ايمني جاده ها و ترافيك شهري نقشي بي بديل و حياتي است.

 وي با اشاره به جايگاه مهم نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، افزود: نيروي انتظامي به عنوان مظهر اقتدار و برقرار كننده امنيت و آرامش در جامعه با بهره گيري از پشتوانه اصلي خويش كه همان همراهي، اعتماد و رضايت مردم شريف مي باشد، توانسته است گامهاي مهم و ارزشمندي را در مسير نيل به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بردارد كه شايسته تجليل و قدرداني است.

قائم محمدي در ادامه با اشاره به تدوين سند جامع روابط عمومي هاي استان، بر دقت نظر و جامع نگري در تهيه اين سند استاني تاكيد كرد.

در ادامه ، اعضاء به بيان ديدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.  

      ميزباني نشستهاي بعدی توسط اعضاي هيئت رئيسه، اجراي برنامه هاي تلويزيوني شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در صدا و سيما مركز يزد، اطلاع رساني و ساخت اخبار براي شورا و ارسال آن بر روي سايت استانداري و پرتال خبر، هماهنگي هاي لازم با مديريت آموزش و پژوهش استانداري در خصوص برگزاري دوره آموزشي جديد روابط عمومي ها با عنوان "برنامه ريزي استراتژيك در روابط عمومي" در قالب آموزشي به مدت 30 ساعت ، فرم نظر سنجي به منظور تعيين اساتيد مورد علاقه اعضاء براي برگزاري كارگاههاي آموزشي و ميزباني پنجمين نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي در سال جاري توسط فرمانداري خاتم از مصوبات اين جلسه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا