یزدفردا :در پی درگذشت ناگهانی مهندس محمد دهستانی بافقی ، مدیر عامل اسبق شرکت سنگ آهن مرکزی - بافق ، روابط عمومی شرکت سنگ آهن اطلاعیه ای بشرح ذیل صادر کرد .

انا لله و انا الیه راجعون
                                                                                                
خدایا به من زیستنی عطا کن، که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم ، و مردنی عطا کن که بربیهودگیش سوگوار نباشم .                              
و هر از گاه در گذر زمان ، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی معنا دار ، آغازی بی پایان را می سراید و اینبار بانگ جرس فال پیوستن به مقام قرب حق و تنعم بر سفره مولی الموحدین ، امیر المؤمنین (ع) را بنام سرباز گمنامی زد که کسوت حفاظت از امنیت و ثبات بیرق انتظار مهدوی را در سالیان عمر کوتاه اما پر برکتش بر تن داشت و هم او که سردار سازندگی وطنش می خواندند و در طول تلاش بی وقفه اش در میدان کار و تلاش نیز چرخهای توسعه این منطقه محروم را سرعت بخشید و در اوج بی مهری ها لحظه ای از خدمت صادقانه به این مردم و این دیار غافل نشد .
آری در شامگاه روز چهار شنبه دوازدهم مهر ماه نود و یک ، روح بلند مردی به آسمان عروج کرد که آثار خدمت غرورآفرین وی تا ابد در این سرزمین هویدا و در دلهای پاک مؤمنین راستین این خطه برای همیشه منقش خواهد بود و هم ، این اعمال صالحه براق رفتنش به اوج عزت ابدی خواهد شد . ما با چشمانی اشکبار و دلهائی لبریز از حزن و اندوه عروج روح بلند فقید خلد آشیان ، سرباز گمنام آقا و مولایمان حضرت ولیعصر (عج) مرحوم مهندس محمد دهستانی بافقی را اولاً به ساحت مقدس آن حضرت (عج) ، فرماندهی معظم کل قوا ، امت وفادار و متدین شهرستان بافق و بویژه خانواده معزز و معظم این عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و برای روح پاک آن فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه حضرت حق و برای خانواده و بیت شریفش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم .
                                                                    روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا