یزدفردا:از ابتدای سال تاکنون تعداد 230 فقره پرونده کالای قاچاق و دخانی به ارزش784245808 ریال کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید
یزدفردا:به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان یزد ، مسعود زارع از انجام بیش از 342 مورد گشت مشترک کشف کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: انجام گشتهای مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت ، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی اعلام کرد : در دوره مورد اشاره تعداد 230 فقره پرونده کالای قاچاق و دخانی به ارزش784245808ریال کشف و ضمن تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است .
معاون بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: در شش ماهه ابتدای سال جاری تاکنون حدود 216000 مورد تماس تلفنی با شماره 124 صورت گرفته که اکثر تماسها برای اطلاع از قیمت برخی اجناس بوده و مابقی بعنوان شکایات مردمی ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای بازرسی این سازمان و بازرسی اصناف ارسال شده است.

بر اساس اعلام این معاونت بیشترین تماسهای تلفنی صورت گرفته در زمینه مواد غذایی، کپسول گاز مایع؛ روغن موتور،آهن الات و میلگرد و لاستیک ، حمل و نقل درون شهری و برون شهری میباشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا