یزدفردا:همزمان با آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی صبحگاه مشترک امدادی امدادگران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
در این صبحگاه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ،ابتدا مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با گرامیداشت این هفته ،مطالبی در خصوص لزوم آمادگی و ساماندهی تیمهای امداد و نجات بیان نمودند.
بزاززاده با برشمردن پارامترهای موفق در تشکیل تیمهای امدادی،آموزشهای تخصصی را در راس همه فعالیتها دانستد.در ادامه ایشان با بیان لزوم فعالیتهای داوطلبانه و دعوت افراد به این خدمت مقدس ،به توضیح و تشریح فعالیتهای امدادی انجام شده در شهرستان و برنامه های این هفته پرداختند.
در ادامه مراسم جناب آقای لجه ریاست محترم جمعیت شهرستان یزد و جناب آقای مهندس نقدی معاون فرماندار شهرستان و حجه الاسلام و المسلمین اخوان سیگاری به بیان نکاتی پیرامون این هفته و رسالت اصلی جمعیت هلال احمر پرداختند.
شایان ذکر است در این مراسم معاون محترم امداد و نجات جناب آقای زارع،دکتر پارساییان رئیس اداره آموزش و پژوهش،سرکار خانم زارع مشاور امور بانوان و دیگر مسئولین از حوزه حراست و امداد و نجات و جوانان شرکت داشتند.
در پایان امدادگران با قرائت سوگند نامه امدادی،  برای ارتقاء فرهنگ ایمنی در جامع  و گسترش آموزشهای امدادی آمادگی خود را اعلام نمودند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا