مسئول کانون مساجد استان یزد از برگزاری نشست هم اندیشی ، راه اندازی و تقویت هسته های پژوهش کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.
محسن رستگاری با تاکید بر  پژوهش محوری در سطح کانون های مساجد گفت:  کانون های مساجد نیازمند پژوهش های منسجم و هدفمند برای مقابله با هجمه برنامه ریزی شده دشمن هستند.
وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی در عصر حاضر بیش از گذشته است خاطرنشان کرد: در جنگ نرم کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند برنامه های موثر فرهنگی متکی بر پژوهش هستیم.
 وی با تاکید بر  حمایت از هسته های پژوهشی فعال در کانون های استان خطاب به کانون های مساجد گفت: اگر فکرو یا ایده جدیدی دارید باید به میدان بیایید تا سطح کارهای فرهنگی را آنقدر بالا ببریم که سدی در برابر توطئه های فرهنگی باشد.
رستگاری افزود: در راستای حمایت از هسته های پژوهشی در استان نشست هم اندیشی ، راه اندازی و تقویت هسته های پژوهش کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این نشست 16 مهر با حضور کارشناسان و کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری استان یزد با محوریت کانون تخصصی پژوهش امتداد برگزار می شود.

 مسئول کانون مساجد استان یزد در پایان تاکید کرد: اکنون 13 هسته پژوهش در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد فعالیت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا