در پانصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد از افتخارآفرینان جشنواره بین المللی چین تایپه و تندیس ویژه اتحادیه اروپا با اهداء لوح سپاس تجلیل و تقدیر گردید.

 یزدفردا-جلیلیان خبر نگارشورای شهر یزد: در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیتهای خوب صورت گرفته و ارزشمند دو تن از جوانان غیور یزدی آقایان علی پارسائیان و علی انتظاری که باعث افتخارآفرینی میهن عزیز کشور اسلامی ما ایران در سرزمین چین تایپه و موجبات سرافرازی ، سربلندی میهن عزیز ما گردید ، برای آنان در عرصه های مختلف علمی  و سایر دانش آموزان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

سپس آقایان علی پارسائیان و علی انتظاری ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به خاطر برپایی این نشست توضیحات کامل و جامع از اهداف ، برنامه ها و فعالیتهای صورت گرفته در چند سال اخیر با کمک و حمایت سرکار خانم دکتر محبوبه محمودی که ایشان از نخبگان و استاد و عضو هیات علمی دانشگاه می باشند، در خصوص طراحی و ساخت دستگاه هوشمند ترمیم زخم مطالبی جهت استحضار اعضای شورا ارائه نمودند.

ضمناً به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و به پاس زحمات و خدمات ارزشمند جناب سرگرد محمدرضا مظفری که در شورای اسلامی شهر و شهرداری از هیچ کوششی دریغ ننموده ، با اهدا لوح سپاس از ایشان تجلیل به عمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا