مسئولان و صنعتگران این شهرستان باید جهت رونق بیشتر صنعت در این منطقه تلاش بیشتری بکنند تا بستر مناسبی جهت سرمایه گذاری در این شهرستان صورت بگیرد.

سید حسین سالاری، رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز در دیدار با سفیر روسیه با اشاره به وضعیت صنعت این شهرستان، گفت: نزدیکی شهرستان مهریز به مرکز استان و همچنین دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب و قرار داشتن در کنار جاده مواصلاتی شمال به جنوب کشور و برخورداری از بهترین شهرک صنعتی استان یزد از مزایای نسبی این شهرستان برای سرمایه گذاری است. 

وی افزود: مسئولان و صنعتگران این شهرستان باید جهت رونق بیشتر صنعت در این منطقه تلاش بیشتری بکنند تا بستر مناسبی جهت سرمایه گذاری در این شهرستان صورت بگیرد. 

وی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت صنعت در این شهرستان مناسب می باشد و شهرک صنعتی مهریز یکی از شهرکهای صنعتی موفق کشور و استان می باشد.

سالاری با اشاره به حضور سفیر کشور روسیه در مجتمع کاشی پرسپولیس مهریز، گفت: ما این سفر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این سفر مقدمه ای برای معرفی شهرستان مهریز و صنایع این شهرستان به جهانیان باشد.
 
وی در مورد دستاوردهای سفر سفیر روسیه و هیئت همراه، اظهار داشت: مهم ترین مزیت این سفر آشنایی سفیر روسیه با پتانسیل های بالقوه مدیریت جوانان ایرانی در صنعت که در مجتمع کاشی پرسپولیس مهریز مشاهده کرد. 

وی  از دیگر دستاوردهای این سفر اعلام آمادگی ارتباط تجاری بین کشور روسیه و مجتمع کاشی پرسپولیس مهریز جهت ارسال محصولات این کارخانه به مقصد روسیه می باشد.
رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی مهریز حضور لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران را در یکی از مجتمع های صنعتی شهرستان مهریز را نقطه عطفی در شناساندن پتانسیل های بالقوه این شهرستان در امر صنعت ذکر کرد و گفت: صنعتگران شهرستان مهریز آمادگی دارند تا با یک نقشه راه معین و اجرایی در ارتقا سطح روابط تجاری با دیگر کشورها به وی‍ژه روسیه گام بردارند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا