خانم سالاریان : حجاب بهترین و برترین نگین گرانبهای دختران و زنان است.

  مراسم تجلیل از خانواده های شهید احمدی روشن و شهید سیدرضا میرحسینی در هنرستان فنی دخترانه صنایع لاستیک ناحیه 2 یزد برگزار شد.

در این مراسم که زارع معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ، دهقان معاون آموزش متوسطه ناحیه 2 ، شیبانی معاون پرورشی ناحیه 2 و جمعی از مسئولین حضور داشتند خانم سالاریان مادر شهید احمدی روشن ضمن بیان خصوصیات فردی فرزند شهیدش گفت گرچه مصطفی در بین ما نیست ولی راه و هدف او همچنان زنده و پابر جاست.

ایشان در ادامه بااشاره به بحث حجاب و  عفاف در جامعه گفت همانطور که یک جواهرفروش نگین با ارزش خود را بجای قرار دادن در ویترین در گاوصندوق نگهداری میکند دختران جامعه ما هم باید بدانند که حجاب گوهر گرانبهایست و حجاب بهترین و برترین نگین گرانبها برای دختران و زنان است.

در ادامه میر حسینی پدر شهید سیدرضا میرحسینی که در انفجار پایگاه موشکی تهران در سال گذشته به درجه رفیع شهادت رسیده بود با تمجید از مقام شهید احمدی روشن به بیان ویژگیهای شهید میرحسینی پرداخت و گفت شهید سید رضا میرحسینی عاشق نماز بود. ایشان از هنرجویان هنرستان صنایع لاستیک خواست تا در جهت ادامه راه شهدا در مسائل آموزشی تلاش کرده و همچنانکه یزد الگوی آموزشی کشور بوده در این راه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یاد بود به خانواده معظم شهدا احمدی روشن و شهید میرحسینی تقدیم گردید.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا