مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: استان یزد پتانسیل های خوبی در حوزه اشتغال مددجویان دارد که شناسایی و عملیاتی کردن هرچه بهتر این پتانسیل باید در دستور کار کارشناسان و ناظرین طرح های خودکفایی قرار گیرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری"در گردهمایی کارشناسان و ناظرین طرح های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان این مطلب افزود: یکی از کارهای مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در پایداری طرح های خودکفایی و اشتغال نظارت تخصصی کارشناسان و ناظرین و همچنین اجرایی شدن مناسب طرح ها در راستای توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال خرد در کلیه روستاها و  شهرهای زیر 20 هزار نفرا گفت: اجرای این طرح از طرف دولت به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار گردیده و ما باید تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این طرح به کار گیریم.

اکبری همچنین از دست اندرکاران حوزه اشتغال خواست تا تعامل و همکاری های خود را با دستگاه مرتبط با این حوزه از جمله: سازمان جهاد کشاورزی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، بانکها و ... بیشتر کنند.

محمد زارع میرک آباد- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم هدف از برگزاری این گردهمایی را ارائه پیشنهادات و راهکارهای کارشناسان و ناظرین جهت تسهیل در اجرای طرح های خودکفایی عنوان کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا