همايش كشوري توانمندسازي تحت عنوان مفاهيم، مباني و مصاديق صبح دیروز با حضور معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي كشور، دبيركميته علمي همايش، مديران كل بهزيستي استانها و كارشناسان، معاون سياسي امنيتي استاندار يزد، فرماندار، مديركل بهزيستي يزد و معاونين و كارشناسان در استان يزد آغاز بكار كرد

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از وب دا یزد همایش كشوري توانمندسازي تحت عنوان مفاهيم، مباني و مصاديق به صورت پنل و کارگاه در دو بخش نظری و عملیاتی به منظور تبیین و بازخوانی مفاهیم و مصادیق توانمندسازی در حوزه های مختلف سازمان بهزیستی اجرا می شود.

موضوع سه پنل تخصصی حوزه های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی «مبانی، مفاهیم و پارادایم های معمول در حوزه توانمندسازی» است.

همچنين كارگاه های تخصصی شامل: شاخص ها و مصادیق توانمندسازی معلولان، مصادیق توانمندسازی در کار با خانواده، روشهای توانمندسازی اجتماع محور، تعیین شاخص ها و مولفه های پذیرفته شده در حوزه توانمندسازی و ارکان تاثیر گذار ساختار سازمانی بر توانمندسازی واحدهای ارائه کننده خدمات بهزیستی است.

مدیران کل بهزیستی استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، کرمان، گیلان و یزد به عنوان نمایندگان مدیران کل بهزیستی استان های کشور به همراه 100 کارشناس دیگر در این همایش حضور دارند.

این همایش با مشارکت حوزه های تخصصی اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی، حوزه توانمندسازی و مشارکتهای مردمی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا