در مراسمي با حضور عزيزا...سيفي فرماندار و تني چند از مسئولين كانون زبان در بخش زارچ افتتاح شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد عزيزا...سيفي در اين مراسم با بيان اينكه فراگيري زبان دوم نقش بسزايي در پيشرفت و توسعه يافتگي كشورها دارد خاطر نشان كرد:زبان به عنوان توسعه يافته ترين ابزار فكري محسوب مي شود كه با آن مي توان ارتباط بين انسانها و جوامع بخوبي صورت پذيرد.

فرماندار با اشاره به اينكه در عصر حاضر با گسترش فضاهاي مجازي و سايبري ارتباط ملل و اقوام مختلف در سراسر دنيا بيش از گذشته گسترش يافته است افزود: آگاهی به زبان دیگری غیر از زبان مادری اين فرصت را براي فراهم مي ساز د تا با برقراري ارتباطات و افزايش سطح آگاهی ها در زمینه های تخصصی تر موفق باشيم.

وي بر آموزش از دوران كودكي تأكيد كرد و تصريح نمود: یادگیری از دوران کودکی مي تواند تاثیرات عمیق تر و ماندگار تري نسبت به آموزش بعد از اين دوران داشته باشد و كودك می تواند خیلی زود با تسلط بر زبان دوم با دنیای جدید ارتباط بر قرار نمايد.

سيفي از تلاشهاي صورت گرفته در تأسيس كانون زبان در بخش زارچ تقدير و تشكر كرد و افزود: تلاش برای فراهم کردن محیط آموزشی مناسب جهت آموزش زبان دوم  از دغدغه های متصدیان امر آموزش و والدین است  كه بحمدا... با همكاري همه مسئولين اين مهم در اين منطقه نيز فراهم شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا