یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به میزبانی ناحیه 1 برگزار شد

  یکصدو هشتاد و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به میزبانی ناحیه 1 و به ریاست سیفی فرماندار برگزار شد ، در این جلسه سیفی فرماندار ورییس  شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید از همت و تلاش مدیران ، کارکنان و مجموعه آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 در خصوص بازگشایی مطلوب تقدیر و تشکر نمود.

سپس صابری مدیر ناحیه 1 پیرامون راه اندازی مدارس قرآنی و مباحث مربوط به بازگشایی مدارس نکاتی را یاد آور گردید. در ادامه جاوید معاون پشتیبانی ناحیه 2 نیز گزارشی از وضعیت استقرار نظام 3-3-6 و احداث  فضا های جدید  برای این نظام توضیحاتی راارائه  و افزود 50 درصد از فضاهایی که مقرر شده بود در کل استان برای استقرار نظام جدید آموزشی احداث گردد مربوط به ناحیه 2 بوده است.

پس از آن بهادر زاده و میرجلیلی معاونین آموزش ابتدایی نواحی 1 و 2 بطور جداگانه فعالیتهای انجام شده حوزه آموزشی خود را در شروع سال تحصیلی بیان و خواستار رفع کامل کمبودها و مشکلات موجود شدند

در پایان با تصویب اعضا مقرر گردید در زمینه آموزش آموزگاران پایه های  دوم و ششم و همچنین همکاران جدید الورود به مدارس هماهنگیهای لازم صورت گرفته و هزینه های مربوط به آن نیز به طرق مختلف تامین گردد.

همچنین مصوب شد تا در شهریه ثابت مدارس هیئت امنایی در سال جدید هیچ تغییری ایجاد نگرددو10درصد به شهریه کلاسهای فوق برنامه افزوده شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا