به مناسبت 27 مهر ماه سالروز تاسيس بيمه كوثر مديران و نمايندگان بيمه كوثر استان يزد براي تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري به ديدار حضرت آيت ا... ناصري نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه محترم استان يزد رفتند .
محمد صادق قانع مدير بيمه كوثر استان يزد در اين ديدار اعلام كرد :
اعتقاد مديران عالي نظام و بالاخص در بيمه كوثر  بر اين است كه ملت متدين و بزرگوار ايران شايسته خدماتي بهتر و با كيفيت بالاتر در عرصه بيمه گري هستند و بر همين اساس شركت بيمه كوثر به عنوان يك بيمه ارزشي با هدف ايجاد تحول و ارائه خدمات بيمه اي متفاوت و برتر و با رويكردي خدمت محور با تاكيد بر گسترش بيمه هاي زندگي به خانواده صنعت بيمه كشور پيوست .
مدير شعبه استان يزد افزود :اعتقاد داريم نعمت وجود ولايت فقيه و پيروي از رهنمودها و تدابير معظم له يكي از راههاي دستيابي نظام به اوج قدرت و تعالي است . ولذا بيمه كوثر  در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري و اجراي صحيح راهبرد اقتصاد مقاومتي و عبور از سختي ها و تحقق طرحها و برنامه هاي كلان اقتصادي با شجاعت و با توجه به منابع و امكانات مناسب و خدمت رساني شايسته براي برقراري آرامش و اطمينان و تضمين سرمايه گذاري هاي كلان وارد عرصه خدمتگذاري شده است .
محمد صادق قانع افزود : انتخاب نام زيباي كوثر براي بيست و دومين شركت بيمه اي كشور اين تعهد را براي ما ايجاد كرده است كه نظم ، انضباط و برنامه ريزي را در ارائه خدمات نوين بيمه اي سرلوحه كارهاي خود قرار دهيم و اميد است با توكل به خداوند متعال و حمايت مسئولين و با عملكردي مثبت و در شان اين نام مبارك به سمت و سويي حركت كند كه مايه رشد صنعت بيمه و آرامش مردم و مديران صنايع و مسئولين اجرايي و در نهايت توسعه اقتصادي فرهنگي كشور شود .
حضرت آيت ا... ناصري در ديدار با نمايندگان و كاركنان بيمه كوثر استان يزد ، ضريب نفوذ 7% بيمه را در كشور بسيار كم دانست و از مسئولان امر خواست با اطلاع رساني و ارائه خدمات مناسب نسبت به گسترش صنعت بيمه اقدام نمايند و لذا توجه به آينده و پرداخت حق بيمه را بايد فرهنگ كنيم .
ايشان افزودند : كار بيمه اي خدمت گونه است و براي خدمت به مردم سعي كنيد با ظرافت ، دقت و سرعت در جهت تسكين آلام مردم كار كنيد . سرعت در ارائه خدمات خستگي را از تن در مي كند و رضايت خاطر هم دارد و معطل كردن مردم نا رضايتي به دنبال دارد
آيت ا... ناصري از كاركنان بيمه كوثر خواست در محضر خدا كار خوب انجام دهند و خالصانه و بدون وقفه مشكل گشاي مردم باشند و كار را براي خدا انجام دهند . كار براي خدا رضايت خداوند و رضايت مردم را به دنبال دارد و هم باعث افزايش معنويت افراد و هم با عث پاداش اخروي مي گردد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا