در مراسمي با حضور سيفي فرماندار ، تقوايي مديركل سياسي و انتخابات استانداري ، معاونين فرمانداري و چند تن از مسئولين بخش زارچ از زحمات محمد باقر ابوترابي تقدير و ابوالفضل خوشنويس به عنوان بخشدار زارچ معرفي گرديد.

عزيزا...سيفي در اين مراسم با بيان اينكه توفيق خدمت به مردم از ارزنده ترين عنايات الهي است خاطر نشان كرد در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مردم به عنوان ولي نعمتان شناخته مي شوند كه در اين خصوص مسئولين بايد همه تلاش خود را براي خدمت رساني به مردم به كار گيرند.
فرماندار با اشاره تلاشهاي صورت گرفته در جهت توسعه و پيشرفت بخش زارچ افزود: بحمدا... در چند سال گذشته با همت مسئولين استاني و تعامل مناسب دستگاههاي ذيربط پروژه هاي مهم و قابل توجهي كه از مطالبات مردم  اين منطقه بوده به بهره برداري رسيده  است.
وي ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد باقر ابوترابي و تبريك به ابوالفضل خوشنويس به عنوان بخشدار جديد تصريح كرد : امیدواريم ايشان با سابقه و تجربه ای که در سمت هاي مختلف اجرايي داشته اند بتوانند در جهت پیشرفت و آبادانی هر چه بيشتر بخش زارچ تلاش نمايند.
در اين مراسم تقوايي مدير كل سياسي و انتخابات استانداري تصريح نمود: دشمنان انقلاب اسلامي در طول اين سه دهه هميشه كشور را با بحران و چالش مواجه ساخته اند كه به لطف خدا ، رهبري عالمانه امام و رهبري و بصيرت بالاي مردم اين نظام توانسته در مقابل با كارشكني موفق باشد و امروز به عنوان كشوري قدرتمند در سطح منطقه و جهان شناخته شود.
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري با اظهار داشت : امروز با تكيه بر جوانان برومند ايران اسلامي توانسته ايم در بيشتر بخش ها اهداف سند چشم انداز را زودتر محقق سازيم و عملاً تحريمهاي استكبار جهاني  غربي ها را با شكست مواجه سازيم.
در اين مراسم از زحمات محمد باقر ابوترابي تقدير و ابوالفضل خوشنويس به عنوان بخشدار جديد زارچ معرفي گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا