ریاست بیمارستان شهید صدوقی یزد ضمن تبریک روز تربیت بدنی گفت : روز تربیت بدنی و ورزش روز مناسبی است تا برای زندگی بهتر و تندرستی بیشتر با خود بیاندیشیم و بیشتر ورزش کنیم تا از رخوت و سستی رها گردیم


  دکتر محمد رضا میرجلیلی با تبریک روز 26 مهرماه ، روز تربیت بدنی و ورزش به ویژه به مسولین زحمت کش تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت : این روز فرصت مناسبی است تا اگر نسبت به سلامتی و نشاط خویش بی توجه بوده ایم از این پس حتما با اراده ای محکم و عزمی راسخ به سوی سلامتی و نشاط گام برداریم و از غافله شادی ، شکوفایی و تعالی غافل نمانیم .

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت : ورزش نه تنها فرصتی برای سلامتی و تندرستی است بلکه فرصتی برای تهذیب و دروازه ای متعالی برای صدور معنویت است .

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت :بسیاری ازمشکلات و بیماری ها بویژه بیماری های شایع در استان نظیر بیماری های قلبی ، افسردگی و دیابت با ورزش منظم و روزانه ریشه کن خواهد شد .

وی خطاب به بیماران ، مردم و جوانان گفت : ورزش کردن را از همین امروز شروع کنید تا به صورت یک عادت درست در شما ایجاد شود و از آن جا که فرزندان خردسال نظاره گر رفتار شما هستند در آنها نیز نهادینه شود و در زندگیشان جایگاه ویژه ای یابد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا