امام جمعه و رئیس شورای شهر مروست و فرماندار خاتم به منظور اطلاع از روند گازرسانی به شهر مروست با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار امام جمعه و رئیس شورای شهر مروست و فرماندار خاتم ضمن تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان یزد، خواستار تسریع در انجام پروژه گازرسانی به شهر مروست و باقیمانده شهر هرات شدند.
در ادامه این دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در خصوص گازرسانی به شهرستان خاتم ارائه نمود.
علیرضا پیله ور ضمن اشاره به پیشرفت 78 درصدی پروژه احداث خط انتقال گاز مروست به طول 54 کیلومتر و قطر 8 اینچ و اعتبار برآوردی 60 میلیارد ریال، از انتخاب پیمانکار اجرایی جهت عملیات گازرسانی داخل شهر مروست با ساخت 37 کیلومتر شبکه و نصب یک هزار و 200 انشعاب خبر داد و اظهار امیدواری نمود عملیات اجرایی پروژه گازرسانی داخل شهر مروست به زودی آغاز می گردد.
وی همچنین از انتخاب پیمانکار اجرایی عملیات گازرسانی به باقیمانده شهر هرات و روستاهای حومه، خبر داد و گفت: در این پروژه با ساخت حدود 32 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار، قابلیت نصب یک هزار انشعاب گاز فراهم می آید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا