در جلسه اي با حضور جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي ، سيفي فرماندار، چند تن از مديران دستگاههاي اجرايي استان و اعضاي شوراي اسلامي شهر شاهديه مسائل و مشكلات شهر شاهديه مورد بررسي قرار گرفت.

محمد صالح جوكار در اين جلسه با بیان اینکه شهر شاهديه دارای توانمندی و پتانسیل های خوبی است  خاطر نشان كرد: وجود برخي موانع و مشكلات باعث شده تا شهر نتواند در مسير توسعه و پيشرفت مناسبي قرار گيرد كه اين اهتمام ويژه مسئولين شهرستاني و استاني را در مرتفع نمودن اين مشكلات مي طلبد. نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برخي از مشكلات زيست محيطي و بهداشتي در اين منطقه گفت: اين مشكلات بايد به صورت ريشه اي و اساسي مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در جلسات بعدي نتايج آن براي عموم مردم بيان  خواهد شد.

وي وجود امنيت را يكي از لازمه هاي توسعه وپيشرفت شهري بيان كرد و افزود: در آينده اي نزديك شاهد استقرار پاسگاه راهنمايي و گشت انتظامي در شهر شاهديه خواهيم بود. جوكار با اعلام اينكه با همكاري و تعامل فرمانداري ، اداره كل ثبت اسناد و املاك استان و شوراي اسلامي شهر زمين هاي فاقد پلاك ثبتي شناسايي و مشكلات در اين خصوص نيز مرتفع خواهد شد.

در این جلسه که تني چند از مدیران دستگاههاي اجرايي استان حضور داشتند مهمترین مشکلات شهر شاهديه شامل طرح جامع و تفضیلی شهر شاهديه، بحث امنيتي و انتظامي ، تعيين حريم ، موانع و مشكلات ورودي هاي شهر و ... مورد بررسی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا