یزدفردا:در جلسه ای با حضور بخشدار مرکزی تفت مسایل ومشکلات مردم روستای اردان بررسی شد .
در این نشست که مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تفت،اعضای شورای اسلامی اردان و جمعی از اهالی منطقه حضور داشتند "علی احمدیان" در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم این وستا خدمات صورت گرفته در روستاها در دوران جمهوری اسلامی را یادآور و جایگاه روستائیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارزشمند عنوان نمود.
بخشدار مرکزی تفت به ویژگی های این روستای تاریخی اشاره و آن را شایسته اقدامات و فعالیت های بیشتری دانست و افزود: روستای اردان به دلیل وجود آثار تاریخی باارزش مانند قلعه سنگی قدیمی و افراد تحصیلکرده و باسواد و فرهنگی که خوشبختانه هنوز به روستای خود علاقمند می باشند شایسته اقدامات بیشتری است. وی وضعیت اعتبارات عمرانی روستاها  را یادآور و جهت رفع برخی از مسائل و مشکلات این روستا قول پیگیری داد. در ابتدای این جلسه شورا و چند نفر از اهالی محل به بیان مسائل و مشکلات این روستا پرداختند و خواستار همکاری و تعامل بیشتر در رفع آنها شدند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت،بخشدار مرکزی تفت در سفر به روستای اردان از قلعه سنگی قدیمی و آشپزخانه حسینیه در حال ساخت و کوچه های این روستا بازدید کرد .
اردان یکی از روستاهای دهستان دهشیر از توابع بخش مرکزی تفت می باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا