مسابقات پهلواني و زورخانه اي المپياد دارالعباده روز جمعه پنجم آبان ماه به ميزباني شهرستان ميبد برگزار شد.

 مسابقات پهلواني و زورخانه اي المپياد دارالعباده يزد در روز جمعه پنجم آبان ماه به ميزباني شهرستان ميبد برگزار و شركت كنندگان در اين دوره از مسابقات در رشته هاي تيمي زورخانه اي ، مرشدي ، چرخ چمني ، رشته سنگ ، دو ميل بازي ، كباده ،  چرخ تيز ، سه و چهار ميل بازي و كشتي پهلواني با هم به رقابت پرداختند.

در پايان اين رقابت ها تيم يزد در بخش تيمي زورخانه اي به مقام نخست دست يافت و تيم هاي ميبد و اردكان هم به ترتيب در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش مرشدي هم علي حسين زاده از يزد و محسن عليزاده از اردكان اول و دوم شدند. حسين خاني از يزد ، ابراهيم رضايي از ميبد و حميد چاكرالحسيني از ابركوه مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته سنگ هم ايمان طالعي از يزد اول شد ، الياس كريمي بر سكوي دوم ايستاد و مقام سوم مشترك اين رشته نيز به مهدي پوردشتبان از ميبد و ابراهيم شاكر از اردكان رسيد. دررشته دو ميل بازي هم محمدكرمي از صدوق ، مهدي منصوري از يزد ، مجيد رضواني از ميبد در جايگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

عناوين اول تا سوم رشته كباده را علي حسين زاده از يزد ، مجيد دهقاني از ميبد و محمود كريمي از ابركوه بدست آوردند. مهدي منصوري از يزد و مجيد رضواني از ميبد در رشته سه و چهار ميل بازي به ترتيب اول و دوم شدند.

حسين خاني از يزد مقام نخست رشته چرخ تيز را بدست آورد و سام شاهي وند از ميبد در رده دوم قرار گرفت.

محمد رضا رفيعي از صدوق و مهدي صحرايي از اردكان هم در اين رشته به طور مشترك سوم شدند. در رشته كشتي پهلواني هم سعيد بخشي ، ياسر شرفي ، محمدحسين رباني ، جاسم ابهت ، كميل كارگز و حسين زارع زاده عناوين نخست اوزان مختلف را كسب كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا