یزدفردا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و توسعه مشارکت های مردمی رویکرد اصلی امداد است.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان خاتم و نماینده مردم شهرستان های خاتم، بهاباد، بافق، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی خانوارهای تحت حمایت و همچنین توسعه مشارکت های مردمی در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان رویکرد اصلی این نهاد در سال جاری است.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار امسال یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توانسته است در شش ماه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال، یک هزار و 571 شغل برای مددجویان تحت حمایت ایجاد نماید.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده- نماینده مردم شهرستان های خاتم، بهاباد، بافق، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: خدمات کمیته امداد به افراد تحت حمایت به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال مددجویان قابل تقدیر است.

شاه حسینی- فرماندار شهرستان خاتم هم در این دیدار عملكرد امداد، بويژه در حوزه اشتغال و نظارت مستمر بر اجراي طرحهاي خودكفايي را در مقايسه با ساير دستگاههاي متولي امر اشتغال منحصر به فرد توصيف كرد.

شایان ذکر است سفر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به همراه معاونین و مدیران ستادی به شهرستان خاتم سومین سفر این هیئت به شهرستان ها بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا