راه اندازي بنياد صيانت از نهاد خانواده، گسترش آموزش هاي پيش از ازدواج و زوج هاي جوان، ارائه مشاوره به زوج هاي در معرض طلاق، بردن خدمات آموزش و مشاوره به محلاتف تربيت مدرسين و مشاورين متبحر در مباحث ازدواج و خانواده از جمله مسائل مورد بررسي در اين نشست بود.

در اين نشست صميمي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان يزد از تشكيل بنياد صيانت از نهاد خانواده در آينده اي نزديك خبر داد  و افزود: در بحث پيشگيري از طلاق حركت بسيار ارزشمندي براي اولين بار در استان يزد با همكاري سازمان بهزيستي استان انجام شد كه تا به حال تعداد قابل توجهي از پرونده هاي طلاق به سازش منجر شده است  و با استمرار اين حركت و البته گسترش آموزش هاي پيش از ازدواج و آموزش زوج هاي جوان شاهد تشكيل خانواده هاي پايدار خواهيم بود.

وي ضمن تشكر از برنامه هاي شبكه فعالين ازدواج استان استفاده از ظرفيت مجموعه هاي غير دولتي و محلات را در بحث آمورش و مشاوره مورد تأكيد قرار داد.

دراين نشست پارسانيا مدير عامل شبكه فعالين ازدواج ضمن تشكر از از حركت دادگستري كه از سال جاري كه به صورت گسترده تر به بحث پيشگيري پرداخته به تشريح پتانسيل هاي شفا در بحث ازدواج و خانواده پرداخت و تربيت مربيو مشاور متبحر در مباحث ازدواج و خانواده را امري ضروري دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا