مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن با بیان اینکه شب گذشته یک قطار مسافری زاهدان-تهران در نظرآباد یزد از ریل خارج شد،گفت: در این حادثه 3 نفر از همکاران راه‌آهن و یک مسافر جان باختند و 323 مسافر با ترانست به تهران اعزام شدند.

یزدفردا :شب گذشته حوالی ساعت 23:50 ‌یک رام قطار مسافری مسیر زاهدان ـ تهران در نزدیکی ایستگاه یزد از ریل خارج شد که متأسفانه در این سانحه 4 نفر جان خود را از دست دادند.

بنابراین گزارش، مدیر کل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این‌باره گفت: شب گذشته یک رام قطار مسافری مسیر زاهدان ـ تهران در محل ورودی ایستگاه نظرآباد یزد دچار سانحه شد.

‌سکری اضافه کرد: این قطار روز گذشته رأس ساعت 23:50 با خارج شدن لکوموتیو، یک واگن مولد برق و 2 واگن مسافری از ریل، با سانحه مواجه شد.

وی با بیان اینکه کمیسیون بررسی سوانح راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: با اعزام کمیسیون عالی سوانح و بررسی حادثه، علت وقوع حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: در این سانحه 3 نفر از همکاران راه‌آهن شامل یک لکوموتیوران و 2 نفر از عوامل فنی و یک مسافر کشته شده است و 25 نفر نیز زخمی شده‌اند که به سرعت به بیمارستان اعزام شده و حالشان رو به بهبودی است.

سکری با بیان اینکه این قطار 324 نفر مسافر داشته است، تصریح کرد: دیگر مسافران این قطار سانحه دیده، بلافاصله با ترانست به تهران اعزام شدند.

مدیر کل روابط عمومی راه‌آهن با اشاره به تعیین مسیر جایگزین برای دیگر قطار‌ها، تصریح کرد: جایگزینی این مسیر برای تردد قطارها، مسیر ریلی اردکان ـ جندق ـ بافق پیش‌بینی شده و تردد قطارها مطابق برنامه هم‌اکنون در حال انجام است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا