یزدفردا:مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد با حضور اعضای این صنف و فعالین حوزه ی فناوری اطلاعات استان یزد برگزارشد.

درابتدای این جلسه محمد مهدی لسان صدق دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد به ارائه ی گزارش سالانه از عملکرد این سازمان پرداخت.

- همکاری و تعامل با اداره ی کل امور مالیاتی

- تفاهم با صندوق پژوهش جهت اعطای تسهیلات ویژه و سهام آن صندوق به اعضای سازمان

و تلاشی برای فعال سازی هرچه بیشتر کمیسیون رفاهی از اهم فعالیت هایی بود که وی از آن به عنوان دستاوردها وعملکرد سازمان نصر یزد در یکسال گذشته نام برد.

همچنین دبیر نظام صنفی رایانه ای یزد از انتشار ویژه نامه ی سازمان نظام صنفی رایانه ای خبر داد و گفت هفته ی آینده نخستین شماره این نشریه توزیع خواهد شد.

در ادامه ی این جلسه که با حضور مهمانانی ویژه چون مهندس"حمید رضا قمی" دبیر کل نظام صنفی رایانه ای کشور ومهندس"فتوحی"دبیر سازمان نصر قزوین برگزار شد خزانه دار سازمان به ارائه ی گزارش مالی پرداخت.

"حاجی میرزاده" تراز مالی سازمان را در سال گذشته مثبت ارزیابی کرد همچنین در ادامه بازرس سازمان نیز به تذکر نکاتی در مورد موارد مالی و گزارش سازمان پرداخت.

شایان ذکر است دستور بعدی این جلسه رای گیری برای انتخاب بازرس مجمع عمومی بود که با رای اکثریت اعضا "فرزاد دهقانی" از میان کاندیدها برای احراز مسئولیت بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد انتخاب شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا