یزدفردا :سرپرست جدید بنیاد مسكن انقلاب اسلامی شعبه بهاباد منصوب شد

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسكن انقلاب اسلامی شعبه بهاباد، "مسلم فتاحی"  به عنوان سرپرست این نهاد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ "محمدرضا هدائی" در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسكن انقلاب اسلامی شعبه بهاباد اظهار داشت: به دلیل اینكه جمعیت شهرستان بهاباد كمتر از 70 هزار نفر می باشد بسیاری از ساخت و سازها در این منطقه در حوزه بنیاد مسكن می باشد.

فرماندار بهاباد به سازی و كار در روستاها را در اولویت شهرستان دانست و گفت: ساماندهی ورودی و خروجی روستاها، جدول گذاری، به سازی معابر و كارهای دیگر عمرانی در روستاها باید ضمن ارتباط تنگاتنگ با بخشداران، به صورت جدی دنبال شود.

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این جلسه در زمینه مشكلات مسكن مهر شهرستان اظهار داشت: بحث مسكن مهر بهاباد به دلیل فاصله زیاد با مركز استان، مشكل حضور پیمانكاران بیرونی و دیگر مشكلاتی از این قبیل باعث عدم پیشرفت مناسب مسكن مهر در این شهرستان شد كه امیدواریم با برنامه ریزی شایسته و اهتمام بیشتر مدیرعامل جدید و مجموعه شركت تعاونی مسكن مهر بهاباد، شاهد واگذاری هر چه سریعتر مجموعه 66 واحدی مسكن مهر به متقاضیان باشیم.

"علیرضا قربانیان" در ادامه ضمن تشكر از زحمات "مصطفی كاظمی" سرپرست سابق بنیاد مسكن انقلاب اسلامی شعبه بهاباد، "مسلم فتاحی" را به عنوان سرپرست جدید این شعبه معرفی كرد.

فتاحی پیش از این در بنیاد مسكن انقلاب اسلامی بافق مشغول به خدمت بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا