رئیس پلیس راهور ناجا در کنفرانس خبری خود از تصادفی سخن گفت که به شدت وی را متاثر کرده و وی را دچار شوک روحی کرده است...

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

تصادفی که رئیس راهور را به شدت متاثر کرد

عابران که متشکل از 4 کودک، 2 زن و 2 مرد بودند تصور می کنند با دویدن می توانند از عرض آزادره عبور کنند که اتوبوس که تا حد واژگون شدن پیش می رود این عابران را رد کرده ولی خودرو 206 به دلیل کمبود میدان دید با این عابران برخورد کرده و تمام آن ها در جا کشته می شوند.

بروز یک تصادف تاسف برانگیز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور را به شدت متاثر کرد.

 

رئیس پلیس راهور ناجا در کنفرانس خبری خود از تصادفی سخن گفت که به شدت وی را متاثر کرده و وی را دچار شوک روحی کرده است.

 

سردار اسکندر مومنی در کنفرانس خبری خود گفت: تصادفی که در محور قزوین - زنجان روی داده و در آن 4 کودک، 2 زن و 2 مرد کشته شدند به شدت وی را متاثر کرده بوده به حدی که وی تا مدتی نمی توانسته به کارهای معمولی و حتی غذاخوردن بپردازد.

 

سانحه به این صورت اتفاق افتاده بوده که، خانواده ای که از عروسی بازگشته بودند، قصد عبور از عرض ازادراه قزوین زنجان را داشته اند که در این هنگام یک خودرو 206 و یک اتوبوس نیز در محور در حال تردد بودند، عابران که متشکل از 4 کودک، 2 زن و 2 مرد بودند تصور می کنند با دویدن می توانند از عرض آزادره عبور کنند که اتوبوس که تا حد واژگون شدن پیش می رود این عابران را رد کرده ولی خودرو 206 به دلیل کمبود میدان دید با این عابران برخورد کرده و تمام آن ها در جا کشته می شوند.

 

به گزارش عصر خبر،مومنی با اشاره به این سانحه دلخراش اعلام کرد، این تصادف تاثر برانگیزترین حادثه طول خدمت من بوده که تا مدت ها دچار شوک روحی شده بودم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا