مدیر مرکز فرهنگی شهید آوینی شهرداری اقدامات دوماهه این مرکز را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تفت، محمدحسین دهقانی مدیر مرکز فرهنگی شهید آوینی شهرداری اقدامات دوماهه این مرکز را تشریح کرد.

 

وی برگزاری مسابقه خطبه غدیریه را بین 800 نفر از دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه همراه با اهداء کتاب خلعت غدیر با هدف آشنایی نوجوانان با واقعه غدیر یکی از فعالیت های این مرکز عنوان کرد که به 20 نفر از برترین ها توسط شورای اسلامی شهر تفت هدایایی تقدیم خواهد شد.

 

دهقانی تشکیل جلسه برنامه ریزی امور هنرهای نمایشی را از دیگر فعالیت ها اعلام کرد که طی آن مقرر گردیده به زودی فراخوان علاقمندان به این هنر انجام گردد تا کلاس های آموزشی و تمرینات لازم با حضور رسول شجاعی کارشناس هنرهای نمایشی انجام شود.

 

همچنین طرحی جهت نصب تمثال شهدای تفت در معابر اصلی شهر با پیگیری این مرکز تهیه شده و به شهردار ارائه گردیده تا در صورت تصویب در آینده اجرایی گردد.

 

اهداء کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات تألیف آیت الله جوادی آملی به زوجهای جوان بسیجی نیز از دیگر اقدامات این مرکز بوده که به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهراء (س) انجام شده است.

 

مدیر مرکز فرهنگی شهید آوینی از همکاری این مرکز در اجرای مراسم یادمان شهدای گمنام که در مصلی قدس با حضور دکتر رفیعی برگزار شد و مجلس انسی در محضر قرآن با حضور نابغه قرآنی محمد تقی خان پاکستانی که در همین مکان برگزار شد، نیز خبر داد.

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا