زباندراز"در اين دوران آمار محرمانه شده و اعلام آمار پيشرفت‌هاي بي‌سابقه هم كمي قابل تامل گرديده است يكي از مقامات رسميه! فرمودند«قريب به مضمون» سالي 5 % مردم زير خط فقر مي‌روند.

زبان دراز كه در علم آمار و رياضي و به همان اندازه كه مقني از نجوم اطلاع دارد ماهر است محاسباتي فرموده كه به نظر مباركتان مي‌رسد.

عمر دولت عليه 8 سال فرض كنيد و به رشد نرخ گراني و تورم و فقر هم توجه نكنيم و بفرموده آن كارگزار هر ساله پنج درصد جمعيت تشريف ببرند زير خط فقر از قرار دو دو تا چهار تا مي‌شود 40% يعني «سي ميليون». گرچه بنا به ادعاي مقرر دولت عليه آنها به اندازه چند برابر دولت‌هاي قبلي كار كرده‌اند ما با ارفاق همين عدد را لحاظ كرده تاكنون 80% زير خط فقر«60 ميليون» و صد البته واضح و مبرهن است كه 20% بقيه جزو « از ما بهترون» وعده‌اي هم از طبقه شريف«رانت خوار» بوده كه هميشه حاضر در صحنه هستند، به لطف وجود آن 80% وضعشان رو به راه و تاج سر «زير خطيون» هستند. اما براي آنكه فكر آيندگان باشيم 20% هم از اختلاف و اشتباه انساني در آمار استفاده كرده و مي‌گوئيم تا پايان دوره دولت مي‌توانيم آمار فقر را به 120% برسانيم يعني «20% هم براي آيندگان» آمار، آمار است!!

بايد از صد بزند بالا هر طور شد! شد!

مگر نمي‌گويند بيش از 150ميليون مسافر نوروزي داريم و 10 ميليون شغل ايجاد كرده‌ايم. قبول داريد كه بپذيريد نمي‌خواهيد خودتان جورش كنيد!! ببينيد آيا با زبان دراز متخصص در علم آمار و رياضي هم نظر خواهيد شد؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا