فرماندار تفت گفت: پیست اسکی سخوید با هدف ساماندهی آن به بخش خصوصی واگذار شد.

"ابوالقاسم دهقان" در نشست خبری با بیان اینکه پیست اسکی سخوید به بخش خصوصی واگذار می‌شود گفت: با پیگیری‌ها و در خواست‌های فرمانداری و مسئولان شهرستان از استاندار یزد بنا بر مدیریت متمرکز و تسریع بر ساماندهی این منطقه که عموم مردم استان از آن استفاده می‌کنند این منطقه به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی با بیان اینکه طراحی آن توسط فدراسیون کشوری انجام شده و تربیت بدنی نیز متولی و ناظر این طرح می‌باشد افزود:از ابتدای بهمن ماه کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.
فرماندار تفت،تسطیح پارکینگ منطقه،ساخت آلاچیق‌های مناسب برای استراحت مردم،ایجاد امکانات رفاهی بهداشتی،ساماندهی فروش مواد غذایی محلی را از برنامه های این طرح اعلام کرد و گفت:از طریق منابع طبیعی و امور اراضی نیز مقداری از زمین‌های اطراف پیست نیز به این طرح اضافه خواهد شد.
دهقان همچنین گفت:بخشی از اعتبارات اداره راه و شهرسازی که برای راه‌های روستایی اختصاص داده شده است برای این طرح ساماندهی پیست اسکی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با حمایت‌های استاندار و دستگاه‌های مرتبط این منطقه تفریحی را که نه تنها پذیرای مردم استان بلکه پذیرای مهمانان استان نیز می‌باشد به بهترین نحو ساماندهی و مردم عزیز اوقات خوبی را در این منطقه سپری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا