یزدفردا/نودودومین جلسه شوراي پژوهشي دانشگاه پیام نور با حضور اعضاء شورای پژوهشی در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی این جلسات با هدف ترويج فرهنگ پژوهش و ارتقای کمی و کيفی مقالات دانشگاهی و تشويق پژوهشگران به انجام پژوهش های کاربردی است.

گفتنی است در این جلسه تعداد 14 عنوان مقاله، طرح تحقیقاتی، پژوهشی،کتاب با موضوع (کاملترین راهنما و بانک سوالات اقتصاد خرد، سنجش پایداری محلات شهری ایلام با تاکید برعدالت اجتماعی، بررسی پتانسیل های گردشگری روستایی با استفاده از مدل تحلیلیswot روستای اسلامیه، تاثیر عصاره گلپر برروی تغییرات بافتی بیضه و میزان هورمون تستوسترون در موش، اصلاح الکترود خمیرکربن با رنگ آلی آزو-آ جهت بهبودگزینش پذیری پاسخ الکترود، بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و انگیزه شغلی در کارمندان پیام نور استان یزد، مطالعات بر همکنش بین اترهای تاجی شاخه ای مشتق از 18- کرون -6 و آزا -18-کرون 6- با یون های قلیایی و قلیایی خاکی با استفاده از برنامه گوسین و گیمس، احتمالات و آمار درروانشناسی وعلوم تربیتی و... ) پاداش مقالات مطرح و مورد برسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز در این خصوص توسط اعضای شورا گرفته شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا