فرماندار تفت گفت:مسئولین روابط عمومی هر دستگاه اجرایی باید برای تلاش‌ها و خدمات دولت خدمت گذار به طور ویژه همت گمارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت:"ابوالقاسم دهقان" در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان تفت با ارزشمند خواندن فعالیت روابط عمومی‌ها گفت:شورای روابط عمومی در شهرستان تفت به خوبی کار خود را آغاز و به حمد خدا و تلاش‌های شورا برای ارتقای جایگاه روابط عمومی قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی با تشکر از رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان که با نبود امکانات توانست جایگاه روابط عمومی را تقویت نماید گفت:شما باید نگاهتان نگاه استانی و کشوری باشد و با عشق و علاقه به این مسئولیت بپردازید تا بتوانید موفق باشید و فعالیت‌های ماندگار از خود به جای بگذارید.

فرماندار تفت با بیان اینکه به پایان دولت نهم و دهم نزدیک می‌شویم از روابط عمومی‌ها خواست تا به طور ویژه برای آگاه نمودن مردم از خدمات و فعالیت‌های ماندگار دولت همت گمارند و همه تلاش‌های دولت در همه زمینه ها را بازگو نمایند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تفت نیز در ابتدای نشست به فعالیت‌ها و اقدامات این شورا در 3 سال گذشته اشاره کرد و برگزاری 4 جشنواره روابط عمومی‌ها،برپایی اولین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی استان در تفت،برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و اصول روابط عمومی با استفاده از اساتید مجرب،برگزاری بیش از 20 جلسه با مدیران ادارات و خبرنگاران را از مهم‌ترین برنامه ها و اقدامات این شورا برشمرد.


علی احمدیان هدف از ایجاد و گسترش شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را هماهنگی و وحدت بین مسئولین روابط عمومی و مدیران و ایجاد راهکارهای نو برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در جهت انعکاس صحیح خبرها و فعالیت‌های هر دستگاهی عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که با همت مسئولین روابط عمومی و نگاه متحولانه مدیران، این جایگاه حفظ شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا