كمیته عمران روستایی شهرستان بهاباد تشكیل جلسه داد

معاون فرماندار گفت: روستائیان نباید در حریم رودخانه مزرعه و یا منزلی احداث كنند، چون هم خطرات جدی دارد و هم در صورت حادثه، بیمه هیچ گونه خسارتی پرداخت نمی كند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه كمیته عمران روستایی شهرستان در محل فرمانداری و به ریاست معاون فرماندار برگزار شد.

معاون فرماندار بهاباد در این جلسه بر گسترش فرهنگ بیمه در بین روستائیان تأكید كرد و گفت: باید با اطلاع رسانی صحیح روستائیان را جهت بیمه نمودن مزارع و منازل خود در برابر حوادثی مانند سیل، زلزله، خشكسالی و ... ترغیب كرد.

"حسن ملكپور" ادامه داد: روستائیان نباید در حریم رودخانه كه توسط آب منطقه ای مشخص شده است مزرعه و یا منزلی احداث كنند، چون علی رغم غیرقانونی بودن، خطرات جدی دارد و در صورت بروز حادثه، بیمه هیچ گونه خسارتی پرداخت نمی كند.

در ادامه جلسه مسئولان حاضر به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات جلسه پرداختند كه از جمله این موضوعات بررسی و ارائه راهكار نسبت به برطرف نمودن مشكلات پروژه های راههای روستایی شهرستان، پیگیری پروژه های آبرسانی به روستاها از دشتهای فردوسیه و بهاباد، پیگیری اجرای شبكه فاضلاب روستاهای زیركوئیه و آسفیچ و دیوار ساحلی و سیل بندهای درخواستی روستاها بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا