یک فعال حوزه خبردر استان یزد با اشاره به اهمیت موضوع خبر و اطلاع رسلانی در پیشرفت جوامع بشری خاطر نشان کرد : نقش اطلاع رسانی شفاف در توسعه جامعه غیر قابل انکار است.
نماینده و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) درخاتم افزود: در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت خطیری را بر عهده دارند که بایستی به خوبی از عهده آن بر آیند .
وی صداقت ، بی طرفی ، تجزیه و تحلیل اطلاعات  وامانت داری را از جمله ویژگیهایی برشمرد که  بایستی مورد توجه خبرنگاران رسانه ها  به عنوان  سفیران پیشگام عرصه اطلاع سانی قرار گیرد .
نماینده و خبرنگار سابق واحد خبر صدا و سیمای مرکز یزد ( شبکه تابان ) و مدیر تحریریه نشریه خبری و اطلاع رسانی خاتم تصریح کرد: حوزه خبر و اطلاع رسانی از ظرافتها و  پیچیدگیهایی مخصوص به خود برخوردار است که  بسیاری از مشکلات این عرصه، با عشق  خبرنگاران به رسالت و حرفه خود حل شدنی است .
وی در عین حال افزود :  بسیاری از مسائل و مشکلات این بخش ازجمله  موضوع رفاهی و شغلی خبرنگاران بایستی مورد عنایت و  توجه متولیان قرار بگیرد .
این فعال حوزه خبری که  چندین عنوان برگزیده  مسئول روابط عمومی  اداره فرهنگ  ارشاداسلامی خاتم را هم در کارنامه خود دارد و بارها از طرف مسئولین شهرستانی و استانی مورد تجلیل قرار گرفته؛ نقش روابط عمومی ها را در تعامل مسئولان با مخاطبان بخش های مختلف  مهم توصیف کرد و افزود : مدیران این حوزه  بایستی  با تجزیه و تحلیل درست و صحیح اطلاعات و تعامل  مداوم  و مستمربا خبرنگاران، زمینه  یک  تحول  خبری را در مجموعه خود  فراهم نمایند .
وی از روابط عمومی  به عنوان چشم بینای مجموعه های اجتماعی یاد کرد و  بر پر رنگ شدن  رسالت آنان در  فعالیت های خبری و اطلاع رسانی تاکید کرد .      

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا