به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد در ماه‌های مهر و آبان سال جاری فضای سبز شهری با اتمام عملیات خاکریزی، تسطیح و همچنین کاشت گلهای فصلی در مجموعه پارک‌های خاتم الانبیاء، رهگذر2، امام هادی(ع) بهمن‌آباد، بوستان فردوسی و بخشی از پارک شهدای کارگر بیده افزایش قابل توجهی داشته است.

   از دیگر فعالیت‌های واحد فضای سبز شهرداری تکمیل میدان جدید الاحداث ابوالفضلی(ع) مهرجرد و چمن‌کاری، اجرای روشنایی و همچنین آبنمای آن می‌باشد و در کنار آن می‌توان به چمن‌کاری مثلثی تقاطع خیابان آیت‌الله دستغیب(ره) با بلوار قاضی میرحسین اشاره نمود. از اقدامات مؤثر این شهرداری گسترش فضای گلخانه‌ای اختصاصی شهرداری میبد با انجام لوله‌گذاری و بلوک‌بندی در منطقه جنوب شهر میبد جهت کاشت نهال و گل‌های فصلی تأمین کننده نیاز شهرداری در اسفند سال جاری می‌باشد.

  در این مدت 33 عدد سطل زباله در فضای سبز شهر نصب شده و نزدیک به 50 عدد نیمکت پارکی به بوستان‌های سطح شهر به ویژه بوستان فردوسی و پارک شهدای کارگر افزوده گردید. علاوه بر این تعداد 38 ست ورزشی جهت توسعه فرهنگ ورزش همگانی به طور ویژه برای پارک‌های خاتم الانبیاء(ص) و بیداری اسلامی و دیگر پارک‌های نوساز خریداری و نصب شده است. این درحالی است که برای رسیدن به روشنایی مطلوب در بوستانها انواع مختلف پایه چراغ و لامپ‌های تزئینی در میادین و پارک‌های مذکور به کار گرفته شده است.

  همچنین شهرداری میبد اضافه بر تعهدات معمول و معهود خود همکاری و مشارکت لازم را جهت روشنایی بلوار امامزاده میرشمس الحق(ع) و ادامه بلوار آیت الله حائری میبدی (ره) به سمت اردکان داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا