بخشدار مرکزی تفت در دیدار با مدیر پست بانک استان یزد بر حمایت از کارگزاران دفاتر روستایی پست بانک این بخش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت،"علی احمدیان"درجلسه مشترک با مدیرپست بانک استان و رئیس پست بانک شهرستان تفت که با حضور رئیس شورای بخش مرکزی و مسئول امور مالی دهیاری های این بخش در محل بخشداری برگزار شد ضمن تقدیر از ارائه خدمات توسط پست بانک در سطح این بخش خواستار حمایت بیشتر جهت توسعه خدمات آن در روستاهای این بخش شد.

بخشدار مرکزی تفت اظهار داشت: با ایجاد تعامل میان کارگزاران دفاترخدمات بانکی روستایی و دهیاران وبخشداری، تعاملات فی مابین گسترش و دفاتر مذکور نیز رونق می گیرد

وی ضمن اشاره به آمار بالای تعداد دهیاری در این بخش نسبت به دیگر بخش های استان خواستار همکاری و حمایت پست بانک استان نسبت به دفاتر پست بانک روستایی این بخش و ارائه خدمات آنها شد.

مدیر شعب پست بانک استان یزد  نیز در این نشست ضمن تشریح خدمات این بانک به بیان فعالیتها و خدمات دفاتر روستایی در سطح استان پرداخت و در ادامه خواستار حمایت بخشداری از دفاترخدمات بانکی روستایی این بخش شد.

محمدی گفت: منظور گسترش عدالت اجتماعی، جلوگیری از سفرهای غیرضروری روستائیان به شهرها و کاهش هزینه های آنان و ارائه خدمات کیفی به روستائیان است که باید از کارگزاران دفاترخدمات بانکی پست بانک و ICT روستایی حمایت جدی توسط مسئولان صورت پذیرد.

در این نشست مسئولان بخشداری و پست بانک موضوع نحوه ارائه سرویس دفاترخدمات بانکی در سطح روستاهای این بخش را مورد بررسی قرار داده و بر فعال نمودن خدمات دولتی در دفاتر جهت رفاه حال روستائيان و مشتریان تاکید گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا