به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد در جلسه ای مشترک بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با فعالان بخش‌های اقتصادی راه‌های گسترش همکاری صاحبان صنایع جهت عمران و آبادانی شهر میبد مطرح شد.

در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهر ، اقداماتی که طی چند سال اخیر برای رشد و تعالی شهر انجام پذیرفته بیان شد. در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه دریافت و هزینه‌کرد عوارض از محل درآمدهای مالیاتی ارائه و از زحمات و تلاش بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهر که موجب ریشه کن شدن معضل بیکاری و رونق شهر شده تقدیر شد. نمی‌توان از نقش سرمایه‌گذاران در رفع تبعیض‌های اجتماعی و کمک به بخش‌های ضعیف جامعه و انجام امور خیریه‌ای چشم پوشید.

در این جلسه مدیران عامل صنایع تولیدی شهر بر لزوم همراهی و توجه بیشتر مسئولین به بخش صنعت برای جلوگیری از خروج سرمایه‌ از شهر میبد تأکید نمودند و خواستار حمایت بیشتر از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شدند.

همچنین در این جلسه با نظر شهردار میبد و اعضای شورای شهر پیشنهاداتی مطرح شد تا از طریق آن بخشی از هزینه‌ها و مشکلات فعالان اقتصادی به خصوص در شهرک صنعتی جهان‌آباد مرتفع گردد و مجموعه شهرداری بتواند تعامل بهتری با بدنه اقتصادی شهر داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا