مديركل ورزش و جوانان استان يزد همدلي و تلاش را از دلايل موفقيت واليبال استان عنوان و بر حمايت از اين رشته ورزشي تاكيد كرد.

عباس دهقان امروز 29 آذرماه در مجمع انتخاباتي هيئت واليبال استان يزد با اشاره به اينكه هيئت واليبال از هيئت هاي برتر استان است گفت : واليبال يكي از رشته هاي پرطرفدار در دنيا و ايران است كه در استان يزد كارهاي ارزشمندي براي توسعه و گسترش اين رشته ورزشي صورت گرفته است.

وي بر اجراي طرح استعدايابي تاكيد و اضافه كرد : استعدايابي مسير پيشرفت و توسعه اين رشته ورزشي را هموار خواهد كرد. مديركل ورزش و جوانان استان همچنين به نقش آموزش و پرورش در كشف استعدادها اشاره كرد و خاطرنشان كرد : خوشبختانه اداره كل ورزش و جوانان استان و آموزش و پرورش در كشف و پرورش افراد مستعد تعامل خوبي را دارند كه استمرار اين همكاري ها توسعه ورزش استان را در پي خواهد داشت.

دهقان تصريح كرد : با توجه به استعدادهاي موجود در استان مي توان با برنامه ريزي ، تلاش و همدلي شاهد حضور واليباليست هاي يزدي در تيم هاي ملي و ميادين مختلف باشيم.

مديركل ورزش و جوانان اظهار داشت : در رشته واليبال پيشرفت هاي زيادي داشتيم و بايد مسئولان استان از اين رشته ورزشي حمايت كنند و همه تلاش كنند تا به جايگاه ايده آل در كشور برسيم.

لازم به ذكر است در پايان اين مجمع عباسعلي رضايي با كسب 19 راي براي چهار سال ديگر سكاندار هيئت واليبال استان يزد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا