نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاضلاب شهری از الویت های شهرستان میبد است بر تسریع در اجرای شبکه فاضلاب شهری شهرستان میبد تاکید کرد.

 به گزارش روز پنج شنبه ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده در نشست بررسی مشکلات زیر ساخت های آب شهرستان میبد بر تسریع در اجرای شبکه فاضلاب شهری شهرستان میبد تاکید کرد .

یحیی زاده گفت :
 اجرای شبکه فاضلاب شهری میبد یکی از مهمترین الویت های شهرستان میبد است که در این راستا راهکارهای جدیدی اندیشیده شده است و می توان مشکلات پیش رو را از تمام جهات برطرف کرد .

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان هم با تشریح وظایف آبفای استان و اعتبارات آن بر اجرای کارشناسانه در اجرای شبکه فاضلاب شهری،بازسازی شبکه های فرسوده آب و اجرای فلاضلاب مسکن مهر شهرستان میبد اعلام آمادگی کرد.

فرماندار میبد هم در ادامه با اشاره به فرسودگی شبکه آب آشامیدنی شهری و روستایی میبد خواستار اصلاح و بازسازی شبکه های آب میبد شد.

محمد رضا رجایی افزود:
متاسفانه پیمانکارانی که در راستای اصلاح فرسودگی لوله های آب در مناطق مختلف شهر حفاری می کنند بعد از حفاری دغدغه شن ریزی و آسفالت این مناطق را ندارند و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد می کنند.

وی همچنین بر اجرای فاضلاب فاز یک و دو مسکن مهر تاکید کرد.

عملیات اجرایی فاضلاب شهری شهرستان میبد ازسال 1385 شروع شد و پس از تنها 45 کیلومترحفاری درشهرک های شهدا و امام جعفرصادق و بلوارمدرس به دلیل کمبود اعتبار متوقف شد.

همچنین درحال حاضر شهرستان میبد 570 کیلومتر شبکه لوله گذاری آب دارد که سالانه حدود 10 کیلومتر از این شبکه بازسازی می شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا