مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد، از تلاش هاي مدير و كاركنان سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان تقدير و تشكر كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، سعيد عبداللهي در پيام خود، با اشاره به برپايي سلسله نشست هاي يزدشناسي، اهتمام و كوشش سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان را در برگزاري اين جلسات ستوده و برپايي اين نشست ها را گامي موثر در شناخت و معرفي يزد دانسته و از پشتكار و تلاش مدير و پرسنل سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در برگزاري اين نشست ها تقدير و تشكر نموده است.

مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كه خود از شركت كنندگان ثابت اين گفتگوهاست، موفقيت روز افزون اسناد ملي را براي تعالي معرفتي فرزندان اين مرزوبوم و ميراث ماندگار، از خداوند متعال طلب نموده است.

گفتني است در سلسله نشست هاي يزدشناسي كه به صورت ماهانه برگزار مي شود، در هر نشست يكي از ابعاد تاريخي و ويژگي هاي خاص استان با حضور فرهيختگان، آگاهان و علاقمندان به تاريخ و فرهنگ يزد مورد بررسي قرار مي گيرد كه به عقيده بسياري از كارشناسان، اين نشست ها مي تواند نقش مهمي در معرفي و انتقال دانش و مفاهيم زندگي نياكان به نسل جديد داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا