فرماندار شهرستان تفت رسالت عظیم آموزش و پرورش را حرکت در جهت تعالی اهداف عالیه حکومت اسلامی و اندیشه های الهی و والای پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت:"ابوالقاسم دهقان"در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور نماینده مردم تفت و میبد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورا برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش گفت:بدون شک رسالت عظيم آموزش و پرورش در جهت تعالي اهداف عاليه حکومت اسلامي و انديشه هاي الهي و والاي پيامبر اسلام حضرت محمد (ص) می‌باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت افزود:  مشارکت در امر آموزش و پرورش موضوع قابل توجه و بسیار مهمي است که از دير باز مورد توجه کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه بوده است به طوري که اين گونه کشورها پيشرفت سريع فرهنگي و علمی خود را مديون امر مشارکت می‌دانند.

وی در ادامه گفت: هفته شورای آموزش و پرورش فرصت بسیار مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خودمان را از زحمات و تلاش‌های بی وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان دلسوز و بصیر و مدیران سخت کوش و توانمند شهرستان که در کمال اخلاص و ایثار در راستای تعلیم و تربیت نسلی اندیشمند ، عالم ، خلاق ، سخت کوش ، مؤمن ، متعهد و ولایتمدار تلاش می‌نمایند اعلام نماییم.

فرماندار شهرستان تفت هم چنین اظهار داشت : برنامه ریزی در زمینه فرهنگ‌سازی در بین دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند یک امر مهم است و نباید کوتاهی در این کار صورت گیرد.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری کلاس‌های خصوصی خواستار نظارت بیشتر در این خصوص شد.

در این جلسه هم چنین در خصوص برنامه های هفته شورای آموزش و پرورش و سند تحول بنیادی آموزش و پرورش  از سوی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا بحث و تبادل نظر گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا