یزدفردا:نماینده مردم اردکان در مجلس، تأکید کرد: برگزاری مناظره در انتخابات پیش رو فرع است و ابتدا باید شرایط برای حضور تمام جریان‌ها در انتخابات فراهم شود؛ مناظره‌ای که طرفین آن از یک طیف باشند، مناظره نیست.

محمدرضا تابش در گفت وگو با  خانه ‌ملت، با بیان اینکه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مناظرات تلویزیونی فرع است، تأکید کرد: برای انجام شدن مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما ابتدا باید شرایط برای حضور تمام گروه‌ها در انتخابات مهیا شود چراکه مناظراتی که میان کاندیداها از یک گروه باشد، فایده و نتیجه‌ای ندارد و در واقع نام آن مناظره نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر صورت در انتخاباتی که برگزار می‌شود، حتماً باید مناظره برگزار شود و حتی در زمان بررسی این موضوع در صحن علنی مجلس تأکید کردم که مبادا قانونی وضع شود که در آینده نتوانیم مناظره‌ای برگزار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید شرایطی را طوری رقم بزنیم که به ۲۰ سال قبل برگردیم، تصریح کرد: در قانونی که مجلس در این خصوص گذراند مناظره تلویحاً تأیید شد و در واقع حذف آن رأی نیاورد.

تابش تأکید کرد: در هر صورت مناظره میان یک طیف به هیچ وجه جذاب نیست و باید شرایط برای حضور تمام گروه‌ها در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری فراهم شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری سخنان سران جبهه اصلاحات، گفت: در مقطع کنونی شرایط برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آتی فراهم نیست

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا