نماینده مردم اردکان در جمع نمازگزاران مسجد جعفرزاده این شهرستان با تسلیت ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر حضرت امام حسن(ع) و ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت:توانمندی پیامبر اسلام (ص) و رمز موفقیت ایشان در ان است که وحی را با آرزومندی و عشق دریافت کرد و آن را آغازی بر پاسخ به ندای درونی و دیرین خویش دانست و فروتنانه و متواضعانه بدون هیچ ادعای معجزه و یا نیروی خارق العاده ، خود را تنها مژده آور و بیم دهنده و فراخواننده بسوی خدا ازطرف خالقش دانست.

وی عنوان نمود:پیامبر همواره و در همه موقعیت ها و حالات شکیبا بود . او که به گواهی قرآن کریم " انک لعلی خلق عظیم"، از خوی و سرشتی نیک برخوردار بود، با تکیه بر منش والا و اخلاق حسنه توانست قلوب اعراب جاهلی را نرم گرداند و امپراطوری های حاکم زمانه را به زیر کشد و میلیاردها انسان را در طول قرون متمادی در کشتی نجات بخش خویش جای دهد ودر امواج سهمناک و ویرانگر جاری در اقیانوس زمانه راه برد.

"محمدرضا تابش" تصریح کرد: موفقیت پیامبر اسلام (ص) در ﻋده و عده و سپاه و لشکر و داغ و درفش نبود بلکه رمز پیروزی ایشان در پی افکندن نظامی بود که روح و جان انسانها را تسخیر کرد و قدرت ایمان و اراده را در آنها متبلور ساخت که هنوز بعد از گذشت 1400 سال ، امواج جانفزا و طرب انگیز آن، قدرتهای استبدادی و فاسد را از سر راه برمی دارد و کشتی نجات بخش اسلام را که پرچم لا اله الا ا.. محمد رسول ا.. برفراز آن در اهتزاز است بر سواحل امن و مشحون از عدالت و برابری و مساوات رهنمون می سازد.پیامبر با تکیه بر اخلاق نیکو، منش والا ،آرمانهای ارزشمند عدالتخواهانه و ظلم ستیزانه، نظامی را بر پایه اصول بنیادی اسلام یعنی توحید و نبوت ومعاد مستقر ساخت که سیاست و قدرت در آن تعریف شده است.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه ما در جامعه ای که افتخار و انتساب به حضرت رسول را دارد باید مراقبت و مواظبت نمائیم تا از آرمانهای عدالتخواهانه و ضد ظلم و فساد و تبعیض که بر گرفته از شعارهای آن حضرت است و انقلاب اسلامی برای تحقق آن بنا شده فاصله نگیریم ، گفت:در حکومت منتسب به آن حضرت، مردم صاحب حق هستند و امکانات و منابع کشور باید برای رفاه و آسایش مادی و معنوی آنها بکار گرفته شود.

"محمدرضا تابش" با اشاره به وضعیت کنونی کشور و مشکلات موجود اظهار داشت: مردم ایثارگر و خداجو هزینه آن بخش از تحریم ها و تنگناها را که نشات گرفته از ماهیت انقلاب اسلامی است و با منافع دنیای استکبار در تضاد است می پردازند اما بسیاری از مشکلات و تضییقات موجود حاصل بی تدبیری است و در این میان مناقشات و اختلافات مسئولان امر که آنها را از وظیفه خدمتگزاری بازمی دارد ، از نظر مردم غیرقابل قبول و گناهی نابخشودنی است.

وی در پایان ابراز داشت:به ریسمان الهی چنگ  بزنیم و کمر همت برای خدمتگزاری به مردمی که ولی نعمت ما هستند ببندیم تا خداوند متعال و رسولش از ما راضی و خشنود باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا