طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه رازی، سرپرستی و مدیریت بیمه رازی در استان یزد روز یکشنبه رسما افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم بر هماهنگی تیم اقتصادی استان از جمله بیمه و بانک ها در راستای توسعه و رونق اقتصادی تاکید کرد و گفت: شركت بیمه گذار در بخش های مختلف در زمینه رونق و تعالی اقتصاد بسیار نقش آفرین هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ، " مراد علی میر " با اشاره به اینكه هم اكنون 18 بیمه در سطح استان یزد فعالیت می كنند، اضافه كرد: این بیمه ها با دفاتر متعدد نمایندگی خود در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان به مردم و متقاضیان ارائه خدمت می كنند.

وی ضریب نفوذ بیمه در استان را 67/2 درصد ذكر كرد و گفت: این میزان در كشور 6/1 و در سطح دنیا حدود هفت درصد است.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد، كار بیمه ها را در چارچوب مقررات و اصل 44 قانون اساسی، عملی مهم ، تاثیرگذار و دارای اثرات مثبت برای مردم و بیمه گذاران ذكر كرد و از عمده وظایف خطیر شركت های مختلف بیمه را ، ارائه خدمات ارزشمند و كامل به بیمه گذاران و افراد زیرپوشش و جلب اعتماد بیشتر مردم دانست.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد  اظهار داشت: شركت های بیمه باید خدمت مناسب به مردم را در اولویت اهداف خود قرار دهند و با اعتماد بیشتر و فعالیت گسترده تر در رفع نیازها و مشكلات مردم بكوشند .

وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری و رونق اقتصادی لزوم توجه به پوشش بیمه ای در بخش های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و غیره را یادآور شد و گفت: بیمه ها می توانند با تنوع بخشیدن به خدمات خود پوشش بیمه ای را گسترش داده و خدمات مناسب عرضه کنند.

" احسان افضلی " مدیر بیمه رازی در استان یزد هم در این مراسم گسترش پوشش بیمه ای و صدور بیمه نامه های مختلف اموال و اشخاص را از برنامه های این بیمه بیان کرد و خواستار حمایت مسئولان برای توسعه بیمه در استان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا